Servicii mentenanță IT

Infine Smart Solutions vă oferă posibilitatea de a încheia contracte de servicii informatice

Ca o afacere, nu vă puteți permite să neglijați sarcinile de întreținere IT, indiferent dacă sunt sarcini de bază sau lucrări mai aprofundate de securitate sau recuperare.

Ce acoperă mentenanța IT de bază?

Sarcinile de întreținere IT de bază includ:

  • Arhivarea fișierelor vechi
  • Ștergerea fișierelor duplicate
  • Actualizări de sistem
  • Patch-uri de sistem
  • Implementare antiviruși
  • Verificări și întreținerea pachetelor software descărcate
  • Verificări hardware și alte echipamente
  • Orice alte sarcini de curățare a discurilor specifice companiei

Servicii de securitate pentru întreținerea IT

Sarcinile mai complexe de întreținere IT implică securitatea companiei. Deși acestea pot fi realizate intern, în funcție de seturile de abilități ale angajaților, care este de obicei o sarcină prea complexă și, ca atare, are sens să externalizezi unei companii de suport IT specializate, cu abilitățile și experiența necesară.

Întreținere IT pentru securitatea programelor malware

Încălcările legate de programele de tip malware în securitatea IT a companiei au un impact pe termen scurt vizibil și adesea extrem de dăunător, dar sunt, de asemenea, responsabile de consecințele de anvergură.

În cazul în care informațiile personale sensibile sau personale sunt scurse ca urmare a unei întrețineri inadecvate a securității IT, acest lucru va fi în detrimentul reputației companiei dumneavoastră. Cele mai recente reglementări GDPR cu privire la confidențialitate și utilizarea datelor cu caracter personal fac ca securitatea sistemului informatic sa fie mai importantă ca niciodată.

Întreținerea securității IT

Întreținerea securității IT implică, de asemenea, backup-uri esențiale pentru sistem și software, asigurând stocarea în siguranță și accesibilitatea tuturor informațiilor companiei.

Aceste backup-uri necesită cunoașterea sistemului în sine – toată documentația IT relevantă trebuie să fie ușor accesibilă pentru o copie de rezervă și recuperare reușită în caz de defecțiune majoră a serverului sau atac cibernetic.

O reducere a eficienței funcției software-ului dumneavoastra va avea un impact negativ asupra productivității angajaților, întrerupând sarcinile desfășurate pe software-ul defectuos.

Există mai multe mijloace prin care puteți alege să vă gestionați întreținerea IT:

    Angajați un specialist IT intern – acest lucru este posibil doar în companiile mai mari care își pot permite salariile mari pe care le au experții IT internați. Este posibil ca un singur specialist IT să nu poată oferi asistența necesară a serverului, în funcție de amploarea și utilizarea serverelor dvs. În acest caz, va trebui să angajați o echipă cu cheltuieli mai mari

    Delegează-ți sarcinile de întreținere IT către angajații existenți – aceasta poate părea o soluție mai rentabilă pentru întreprinderile mai mici, dar această abordare poate duce la o producție insuficientă atât în ​​rolul inițial al angajatului, cât și în sarcinile de întreținere software

    Externalizați-vă întreținerea IT – acest lucru evită delegarea sarcinilor către angajați în alte roluri, rămânând o opțiune viabilă financiar pentru întreprinderile mai mici. Veți beneficia, de asemenea, de abilitățile și experiența unei echipe specializate și dedicate

Datorită importanței și complexității sale, întreținerea echipamentelor de calcul necesită o atenție specială.

    Întreținerea include atât hardware cât și software al computerului . Ambele sunt foarte importante și vor influența decisiv funcționarea sistemului.

Tipuri de întreținere:

Întreținere predictivă

Unul dintre cele mai importante moduri de efectuare a acestui tip de întreținere este prin monitorizarea sistemelor informatice  pentru a controla diferite variabile, cum ar fi temperatura procesorului, nivelurile bateriei sau multe altele.

Întreținerea preventivă

Acesta este un tip de întreținere foarte frecvent, care se realizează pentru a preveni eventualele defecțiuni și pentru a îmbunătăți funcționarea unui sistem, dar și pentru a prelungi durata de viață utilă a diferitelor componente ale sistemului.

Când vorbim despre întreținerea preventivă a software-ului , includem operațiuni precum crearea copiilor de rezervă, eliberarea spațiului pe hard disk, eliberarea memoriei RAM sau scanarea și curățarea computerelor prin intermediul antivirusilor.

Când vorbim despre întreținerea preventivă a hardware-ului , vorbim de obicei despre două tipuri diferite, care sunt sarcini precum curățarea periodică a echipamentelor și a componentelor sale sau „întreținere activă preventivă”, care are ca scop asigurarea durabilității sale prin protejarea sistemelor de posibile agresiuni de mediu , de exemplu, prin separarea calculatoarelor de zonele cu impact direct de lumina solară, aceasta este cunoscută sub numele de „întreținere pasivă preventivă”.

Întreținere corectivă

Aceasta este soluția care trebuie aplicată atunci când întreținerea predictivă și preventivă nu a funcționat corect sau când acestea nu au reușit să evite eșecul.

Există momente în care un computer sau un sistem nu funcționează (de exemplu din cauza unei defecțiuni hardware), dar dorim să fie din nou operațional și în condiții optime . Apoi, acestea vor include operații de reparare sau înlocuire, în funcție de nevoile fiecărui caz.

Una dintre considerentele care trebuie făcute cu privire la acest tip de întreținere este că nu numai că va fi importantă rezolvarea defecțiunii, dar trebuie, de asemenea, să stabilim care a fost cauza acesteia , pentru a găsi posibilele repercusiuni care ar putea afecta alte părți. a sistemului și pentru a preveni ca acesta să nu se mai repete în viitor.

Întreținere evolutivă

Acest tip de întreținere nu este menit să corecteze sau să prevină posibile defecțiuni, ci să dezvolte resursele de calcul disponibile .

Cu o întreținere evolutivă, dorim să ne asigurăm că sistemele informatice nu devin învechite, ci rămân actualizate pentru a oferi utilizatorilor cele mai bune opțiuni tehnologice, în funcție de posibilitățile fiecărei companii și organizații.

Acest tip de întreținere va include totul, de la activități de actualizare software până la înlocuirea completă a echipamentelor sau sistemelor, în funcție de necesități.

Infine Smart Solutions este partenerul de încredere al dumneavoastră!

Pentru orice detalii vă rugăm să ne consultați!